Personlig kod för våra digitala beställningstjänster

För att logga in på våra digitala beställningstjänster kan du använda din personliga kod.

Personlig kod för våra digitala beställningstjänster

Via Mina sidor, appen Färdtjänsten Stockholm och Talsvar kan du beställa, avbeställa och kontrollera dina färdtjänstresor på ett enkelt sätt. Du loggar in med hjälp av din personliga kod. När du loggar in första gången behöver du byta din personliga kod till en som du själv väljer. Det gör du i Mina sidor, appen eller med hjälp av kundservice. 

För att få din personliga kod

Kontakta kundservice så får du din personliga kod skickad till dig med posten. Är du ny resenär står den personliga koden i ditt beslutsbrev.

Har du problem att logga in?

Om du inte kan logga in eller inte kommer ihåg vilken kod du har valt kontaktar du kundservice för att beställa en ny kod. Den personliga koden skickas hem till dig med posten och lämnas inte ut över telefon.

Felaktiga inloggningsförsök gör att du blir spärrad Om du skriver in fel kod fler än 3 gånger blir du spärrad i 60 minuter. Det gäller oavsett om du försöker logga in i Talsvar, Mina sidor eller appen.